9 Kasım 2014 Pazar

Direniyorum !..





___Direniyorum !..

Direniyorum !
Hayata ve sana..
Direniyorum !..
Aynada ki bana..

Ne İstanbul sokaklarından sen geçiyorsun..
Ne İstanbul geçiyor senden..
Artık yok ! istanbul karına düşen şalım..
Artık yok, gülüşlerin arasında ki sakarlıklarım..
Hiç sormadın biliyorum..
Aslında ben !..
Direncimi mor salkımlı bağlarda ki..
O nadide kızın gözlerinde ki safiyane bakışlardan alıyorum..
Ah ! O aşk !..
O samimi ihlas..
O halisane bağların üzümünü yediğimizde..
Tadında duyduğumuz şükrü her gönülde hissetmek için direnıyorum.

Hadi bir daha oku, defalarca okuduğun ama anlayamadığın Kur'an harflerini..
Hadi aşkla başla , bir daha !..
Ne kar güt ne zarar..
İşte böyle vurulur kelimeler ..
Vurduğun yüreğimden bana yadigar..!..

Şiir | Nur Hayat Şuara
Yorum | Abdulkerim Tiryaki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi