5 Kasım 2014 Çarşamba

Sussan !..

Sus/san..

Sussan sonra
Dokunsan.. Ama..
Ses etmesen aşkıma..
Bir vuruşla yıkmasan hayallerimi..
Biliyorsun hayaller benim ,yüreğimse gam yeri..
Seni sevmek için Hiç kimseden izin almadım ki,
Zaten Aşk Allah'ın izniyleydi..
Aşkını yüreğime veren O değil miydi...!
Neyimiz vardı ki..İşte o aşk.herşey onun içindeydi..
Hatta kendi halinde bir sevdamız , birde çayımız..
Her gün çayım sevdamı demler ,sevdiğimi bilsen ne bilmesen ne !..
Bu sevda yüreğimin koru, sevda benim sevdam !..
Çayda benim sevda da..Sevdama vursanda, kime ne ..
Bir kere tutsan, yakalasan ruhumu..
Sonra bıraksan, bıraksanda anlasam..
Ne kadar geçici olduğunu..

_____
Öyle bir sevgiyle tutsan..
Siyah...
Gri...
Ortası Ebruli..
Gözlerine sürme diye böyle bir aşkı çekeyim__
İster misin sevgili ?...
Yada..
Yanık..
Sıcak
Ortası ateş almış başak
Kokusunu aleviyle sinene süreyim__
İster misin sevgili ?...
Dokusan
Harf...harf
Hece..hece
Ortası Yasin sessizliğinde bir gece
Aminlerini arş-ı âlâdan akan nurlarla ruhuna dizeyim..
İster misin sevgili ?..
Öyle bir sevgiydi ki..
Her melodinin notalarında görüyordum gözlerini..
Ah sevgili !..
_____

__// Herkes sussun sonra sevgin dokunsun..
Hadi bir ayet tut bana içinden...
Sonunda cennet okunsun__//

Şiir & Nur Hayat Şuara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi