4 Kasım 2014 Salı

Ey Gül-i Yarem !..


Ey Gül-i Yarem !..

Feryat kesilmiş hazan dalları..
Kırmışlar dalından nadide bir gül goncasını..
Ürkek bakışlarının ardında sakladım aşkını..
Ey Güli yarem ruhumda akladığım tek parem..

Ey GüL-i Yarem !..
Martılardan mı aldın yüreğindeki çığlıkları...
Göğüs kubbemde titreyerek işittim her feryadını ..
Yaşayamadığın soyutluktaki gerçeklerinde duydum tek tek ahını ..
Ummanlaşan yüreğine sığmayan sevdanın koydum adını ..
Aşktı doyulmayası bir aşktı..
Aşktanda üstün, yıldızlarda parlayan şavktı..
Gecenin esrarengizliğine adını yazdı..
Nihayet gönlüme sukunetiyle sevdasını kazdı..

Ey Güli Yarem...

Yüreğinin dayanıklığı Aşkla savaşırken bozulur /...
İnandıkların birden alt üst ruhun tarumar olur../..

aMa Unutma !..

Dik duruşun Dik yokuş çıkarken belli olur..
Belki yüzün sararır ruhun hercümerc dilin lal olur ...
Yüreğin çırpınışlarıyla akan gözyaşlarıyla onun yüreğinde kaybolur..

Ama bilki ../..

Aşkın edebinde yüzersen ../..
En içten haykırışların bekada ses bulur ../..

GeL Ey GüLi Yarem !..

Ey Hazanım sevgisinde nazlananım ..
Kimler kırdı incitilmeyesi yüreğini ..
Kimler yaktı gönül ateşini..
Ve hoyratça savurdular benliğini ..
Yüzyıllık çınarlar yıkıldı o an içimde Ey Güli Yarem..

Ey hazanım aşkında nazlananım ..
Ey Güli yarem / yareme seni bastım merhem..
Yaktığın ağıtlar semada duyuldu her dem ..
Çığlık çığlık ördüm nefesimde seni ..
Çözemedim Allahım bu nasıl bir bilmeceydi..
Ve sen gözbebeklerinde saklarken beni ..
Her su bekleyen gönülde aşkımız yüceldi...

Ey Gül-i Yarem..!..

Nasıl kıydılar latifelerinde yükselen sevdana..
Nasıl acımasızca ihanet ettirirler davana..
Tövbe kapısı her an açık / bak ölmedin daha..
Ser seccadeni bin tövbeyle yalvar Allaha..
Ruhunu benliğini herşeyini ada Rahmana..
Bütün aşkını dercet kıymet bilenlerin en Kıymetlisi olan Vehhaba..
Gözyaşlarınla tüm muhabbetinle bağlan Veduda..

Ey Gül-i Yarem !....

Ey hazanım Ey aşkı ruhumda niyazlananım...
Yüreğim sevgine tutsak sonsuz aşkına hasret..
Beni yüreğinin içine hapset..
Hapset ki yüreğinin her çırpınışında yükselsin İzzet...
İşitilsin sevdamız arş-ı âlâda erişsin bize Allahtan Nusret..
Rahimin inayetiyle gideceğimiz yer olsun Cennet..
Gelsin artık gelsin İzzetiyle gelsin Nusret...

Yazan / Nur Hayat Şuara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi